L'empresa LLEGA 800 es posa a dispoció dels usuaris per a solventar les incidències fins dia 31 de gener. Ens envia la següent carta:
"A l'inici de la prestació, en el seu municipi, del servei de telefonia mòbil de 4ª Generació (4G en la banda de 800 MHz), aquest servei pot produir afectacions en la recepció de televisió digital terrestre (TDT).
Per solucionar aquestes afectacions i garantir que la posada en servei de les estacions basi de telefonia mòbil no afecti a la TDT, l'entitat LLEGA800 duu a terme les actuacions tècniques necessàries en les instal·lacions de recepció dels usuaris de TDT. Aquestes actuacions són de caràcter gratuït per als ciutadans afectats.
D'acord a l'Ordre Ministerial que regula aquest procés, el termini per sol·licitar les actuacions en cas d'afectació per part dels usuaris de TDT, és de sis mesos des de la data de posada en servei de les estacions de telefonia mòbil.
Mitjançant la present comunicació li informem que ja està vençut el termini habilitat de 6 mesos, des de l'encès de les estacions en el seu municipi, per resoldre incidències en la recepció de la TDT sense cost per als ciutadans.
No obstant això l'anterior, s'informa que el 31 de Gener finalitzarà definitivament el termini per sol·licitar les actuacions gratuïtes, per part dels usuaris de la TDT , per les possibles afectacions ocasionades pels nodes 4G en la banda 800 MHz.
En el futur, en el seu municipi es podrien encendre noves estacions basi de telefonia mòbil, en la banda de 800 MHz, si així ho consideressin necessari els operadors per millorar aquest servei, en aquest cas es tornaria a informar al seu Ajuntament i s'atendrien de forma gratuïta les incidències que es produïssin, obrint-se un nou termini de sis mesos des de la data d'encès.
A més, se'ls comunica que per poder atendre al Centre d'Atenció a l'Usuari i poder resoldre les incidències, hauran de comunicar-se al telèfon gratuït 900 833 999."